Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hyosung

Hyosung je korejský výrobce motocyklů a také součástí a komponentů automobilů. Roku 1978 začal Hyousung produkovat motocykly značky Suzuki, díky licenci pro korejský trh. Za dalších 8 let, roku 1986 založili jejich vlastní vývojové centrum v Japonsku. Hyosung byl také dodavatelem motocyklů pro olympiádu v Soulu. Postupem času se začali zaměřovat na motocykly s motory o větším obsahu( 650 ccm a v plánu jsou i 1000 ccm).

 

Nejčerstvěji přidané motocykly Hyosung

Hyosung GT 650 AquilaSportovně laděný naháč pohání stejný čtyřtaktní...

Hyosung GT 650 CometSportovně laděný naháč pohání stejný čtyřtaktní...

Hyosung SF 50 RHyosung SF 50 má překvapivě mnoho vychytaných...

Hyosung SF 50 RallySF 50 Rally jeskútr s cross-country geny. Je lehký, s...

Hyosung RT 125 KarionKarion je je novinkou v nabídce Hyosunu. Je to...

Hyosung XRX 125 CMXRX 125 je univerzální motorka, která si poradí jak s...

Hyosung RX 125 SMV nabídce Hyosungu se najde i jedno supermoto a je...

 

Nejaktuálnější modely Hyosung

Hyosung GT 125 NakedGT 125 je sestra většího modelu GT 650 Naked. Motorku...

Hyosung GT 650 NakedSportovně laděný naháč pohání stejný čtyřtaktní...

Hyosung Super Cab 50Super Cab 50 je skúr pro každou situaci. Silný...

Hyosung GT 650 S SportSportovně laděný naháč pohání stejný čtyřtaktní...

Hyosung GT 250 NakedGT 250 je vzhledově velmi povedený naháč. Pro naháč...

Hyosung GT 650 R TTCGT 650 TTC je sportovní motorka z limitované edice s...

Hyosung SF 50 RacingElegantní skútr je stejně jako SF 50 Rally

 

 

Hyosung GT650 Comet

Hyosungu GT650 Comet je relativně povedený motocykl, který je tak trochu příbuzný Suzuki SV650. I přes to, že je papírově silnější, není rychlejší a Suzuki odvádí lepší výkon na silnici.

 

Motor

O pohon Hyosungu GT650 Comet se stará motor V-twin, který disponuje nejvyšším výkonem 79 koní a kroutícím momentem 68 Nm. Výkonu není dosaženo přímým vstřikem paliva, jak je tomu v dnešní době zvykem, ale použitím klasického karburátoru. Motor má svůj původ u společnosti Suzuki, a sice u modelu SV650, takže jeho výdrž a spolehlivost je na velmi dobré úrovni. Díky dobrému odstupňování 6ti stupňové převodovky disponuje motorka příjemným zátahem i ve středních otáčkách.

 

Hyosung GT650 Comet, fotka

Jízda a ovladatelnost

Co se týče jízdy, ta je velmi pohodlná a spíše než agilní je komfortní. Takže se můžete bez obav vydat do města nebo na rozbitou okresku. Bohužel motocykl ale trochu postrádá přilnavost v ostých zatáčkách a stabilitu. Moc se nám líbily brzdy, které pocházejí taky od Suzuki. Nejen že jsou velmi ostré a dobře dávkovatelné, ale taky snesou jakékoliv zacházení a jen tak je nezničíte a už vůbec neunavíte.

Hyosung GT650 Comet, fotka

Výbava

Výbava je na celkem průměrné úrovni. Palubní deska má klasický design a postrádá vestavěný počítač. Pod sedlem najdete malý skladovací prostor, ale větší držáky na zavazadla nejsou k dispozici ani za příplatek. Zpětné zrcátka jsou příjemně velké a poskytnou vám dobrý rozhled na provoz za vámi. Bohužel, přední světlomet není moc výkonný a motocykl by si určitě zasloužil lepší. Jinak jsme ale byli s výbavou celkem spokojeni a najdete tu všechno, co budete nezbytně potřebovat.

Hyosung GT650 Comet, fotka

Hyosung GT650 Comet, fotka

Kvalita a spolehlivost

Na první pohled působí Hyosung GT650 Comet jako bytelná a kvalitní motorka. Nicméně, je stavěná spíše na víkendové projíždky a na každodenní ježdění není příliš vhodná. Kvalita zpracování je lehce podprůměrná, stejně tak jako použité materiály. Motor a brzdy jsou ale velmi kvalitní a spolehlivé, a to hlavně díky příbuznosti se Suzuki. Občas může trochu zlobit elektronika, ale oprava by neměla být příliš drahá a vždy se jedná pouze o lehké závady.

Hyosung GT650 Comet, fotka

Cena

Základní cena Hyosungu GT650 Comet je relativně vysoká, a to i přes nespornou kvalitu motoru. Dobrá zpráva je, že cena motocyklu velmi rychle padá a 2 roky starý model s minimem najetých kilometrů se dá pořídit už od 70 tisíc kč. Za takové peníze je to velmi dobrá koupě a když se o ni budete dobře starat, odmění se vám relativně dlouhou službou. Jedná se ale o motocykl, kterých na silnicích nepotkáte zrovna stovky, takže pokud se chcete trochu lišit, jděte do toho.

Hyosung GT650 Comet, fotka

Hyosung GT650 Comet, fotka

Verdikt

Hyosungu GT650 Comet je relativně povedený motocykl, který je tak trochu příbuzný Suzuki SV650. I přes to, že je papírově silnější, není rychlejší a Suzuki odvádí lepší výkon na silnici. Pokud se chystáte koupit si mírně ojetý model, určitě se jedná o výhodnou koupi, ale nový motocykl je poměrně drahý. Moc se nám líbily hlavně nezničitelné brzdy, výborný motor a dobře odstupňovaná převodovka. Kvalita materiálů nicméně moc nepotěší a i zpracování mohlo být o kousek lepší.

Hyosung GT650 Comet, fotka

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Blood pressure - If you prerequisite distinguish more

(Aestiturry, 11. 10. 2018 11:16)

Torsion bras de quelqu'un est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre determination bat, il pompe le sang par vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-son-prix/

High blood influence (hypertension)

(Aestiturry, 27. 9. 2018 2:18)

Torsion bras de quelqu'un est comment robuste votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque temps votre coeur bat, il pompe le sang par de vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/med-france-acheter-cialis/

Nic moc

(Max, 4. 7. 2010 11:21)

Koupil jsem si ho a musím konstatovat - byla to chyba. Možná kdybych koupil nový za 140 tis, tak by nebyl tak poruchový, ale kdo ví. Alternátor i regulátor shořel, praskly těsnění pod hlavama, zrcátka se nad 160km/h sklápí. Jediný co je na této motorce vynikající, je spotřeba, výkon a zvuk. Při slušné jízdě kolem stovky si nevezme víc než 4 litry, při ostřejší jízdě 4,5, což je vynikající.